Jak prawidłowo naprawić piłę, kiedy regulacja gaźnika nie jest skuteczna. Na początku zaczynamy od rozkręcenia pilarki i umycia części. Sprawdzamy, które części podlegają wymianie. Ważne jest również wycenienie tych części gdyby okazało się, że remont przewyższa zakup nowej, ponieważ jest to po prostu nieopłacalne.
Średnica zewnętrzna: 25mm Średnica wewnętrzna: 15mm Grubość: 5mm Pasuje do pilarki Stihl 018, 023, MS170, MS180, MS250 i dmuchawy BR600
Pasuje do pilarki Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Skok łańcucha: 3/8" Pasuje do piły spalinowej Stihl 017, 018, 019T, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS230, MS250
Pasuje do: pilarki Stihl MS171, MS181, MS210, MS230, MS250, MS260
Typ: Walbro WT-215 Pasuje do pilarki Stihl 021, 023, 025 oraz MS210, MS230, MS250
Szerokość tłoka: 40mm. Szerokość sworznia: 10mm. Tłok do pilarki STIHL 021, 023, MS210, MS230 i kosy spalinowej FS400
Tłumik STIHL 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Pasuje do: pilarki Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Pasuje do: piły Stihl 017, 018, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS230, MS250
Łącznik gaźnika Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Pasuje do pilarki: 017, 018, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS230, MS250
Gaźnik przeznaczony do pilarek Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250 Zastępuje gaźnik ZAMA C1Q-S11G
Zębatka stała 3/8" / 6Z STIHL: 017, 018, 019T, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS211, MS230, MS250
Zaczynamy od serca, czyli od złożenia wału korbowego z tłokiem i cylindrem. Części muszą być spasowane - tłok strzałką do wydechu - nie może być tam innych elementów opiłków a sworzeń zabezpieczony. Całość składamy na silikon, umieszczamy w korpusie, a w następnej kolejności zakładamy gaźnik uprzednio wyczyszczony (najlepiej na myjce ultradźwiękowej) i montujemy koło magnesowe. Reszta idzie już z górki.
Zaczynamy od serca, czyli od złożenia wału korbowego z tłokiem i cylindrem. Części muszą być spasowane - tłok strzałką do wydechu - nie może być tam innych elementów opiłków a sworzeń zabezpieczony. Całość składamy na silikon, umieszczamy w korpusie, a w następnej kolejności zakładamy gaźnik uprzednio wyczyszczony (najlepiej na myjce ultradźwiękowej) i montujemy koło magnesowe. Reszta idzie już z górki.