Jak prawidłowo naprawić piłę, kiedy regulacja gaźnika nie jest skuteczna. Na początku zaczynamy od rozkręcenia pilarki i umycia części. Sprawdzamy, które części podlegają wymianie. Ważne jest również wycenienie tych części gdyby okazało się, że remont przewyższa zakup nowej, ponieważ jest to po prostu nieopłacalne.
Średnica zewnętrzna: 25mm Średnica wewnętrzna: 15mm Grubość: 5mm Pasuje do pilarki Stihl 018, 023, MS170, MS180, MS250 i dmuchawy BR600
Pasuje do pilarki Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Pasuje do: pilarki Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Pasuje do: pilarki Stihl MS171, MS181, MS210, MS230, MS250, MS260
Typ: Walbro WT-215 Pasuje do pilarki Stihl 021, 023, 025 oraz MS210, MS230, MS250
Szerokość tłoka: 40mm. Szerokość sworznia: 10mm. Tłok do pilarki STIHL 021, 023, MS210, MS230 i kosy spalinowej FS400
Pasuje do: piły Stihl 017, 018, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS230, MS250
Łącznik gaźnika Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Tłumik STIHL 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250
Skok łańcucha: 3/8" Pasuje do piły spalinowej Stihl 017, 018, 019T, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS230, MS250
Pasuje do pilarki: 017, 018, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS230, MS250
Gaźnik przeznaczony do pilarek Stihl 021, 023, 025, MS210, MS230, MS250 Zastępuje gaźnik ZAMA C1Q-S11G
Zębatka stała 3/8" / 6Z STIHL: 017, 018, 019T, 021, 023, 025, MS170, MS180, MS210, MS211, MS230, MS250
Zaczynamy od serca, czyli od złożenia wału korbowego z tłokiem i cylindrem. Części muszą być spasowane - tłok strzałką do wydechu - nie może być tam innych elementów opiłków a sworzeń zabezpieczony. Całość składamy na silikon, umieszczamy w korpusie, a w następnej kolejności zakładamy gaźnik uprzednio wyczyszczony (najlepiej na myjce ultradźwiękowej) i montujemy koło magnesowe. Reszta idzie już z górki.
Zaczynamy od serca, czyli od złożenia wału korbowego z tłokiem i cylindrem. Części muszą być spasowane - tłok strzałką do wydechu - nie może być tam innych elementów opiłków a sworzeń zabezpieczony. Całość składamy na silikon, umieszczamy w korpusie, a w następnej kolejności zakładamy gaźnik uprzednio wyczyszczony (najlepiej na myjce ultradźwiękowej) i montujemy koło magnesowe. Reszta idzie już z górki.