Kategorie

Producenci

    • Rabat od wysokości zamówienia

    Wysyłki i zwroty

    Koszty wysyłki:

    Metody płatności:

    Płatność przelewem tradycyjnym  (Paczki są nadawane po zaksięgowaniu wpłaty):

    • Kurier DPD do 30kg -18 zł brutto nadajemy do godziny 15,00

    • Kurier DHL do 30kg -16 zł brutto nadajemy do godziny 12,00

            Szybka płatność (Przelewy24 kartą)

    • Kurier DPD do 30kg - 18 zł brutto nadajemy do godziny 15,00

    • Kurier DHL do 30kg -16 zł brutto nadajemy do godziny 12,00

    (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

    Płatność kurierowi za pobraniem tylko dla zweryfikowanych : 

    • Do cen powyżej należy doliczyć 4 zł 

    Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu na kwotę minimum 300 zł ( z wyłączeniem płatności kurierowi za pobraniem  = 4zł)

    Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

    Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

     

    ZWROT:


    Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.ogrodexmilicz.pl

    Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

    Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "dostawa i zwrot")

    Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

    Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

    Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

    Zwroty należy kierować na adres:

    OGRODEX Rafał Iwanicki

    56-300 Wszewilki, ul. Sulmierzycka 21

    Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

    Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przypadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

    Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

     

    Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy.