Wysyłki i zwroty

Koszty wysyłki:

Metody płatności:

Płatność przelewem tradycyjnym  (Paczki są nadawane po zaksięgowaniu wpłaty)

(Przelewy24 kartą) Szybka płatność :(operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

  • Kurier DPD          
  • do                5 kg  - 12,20 zł netto
  • od  5.1 do 10 kg  - 14,63 zł netto
  • od 10.1 do 30 kg - 20,33 zł netto
  • od  30.1 kg           - 32,52 zł netto

Płatność kurierowi za pobraniem tylko dla klientów z założonym kontem, zweryfikowanych : 7,32 netto

  • Do cen powyżej należy doliczyć  + 23% Vat

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone, oklejone taśmom z logiem firmy.

Uszkodzenie mechaniczne paczki w transporcie

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić wraz z nim protokół szkodowy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczony towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej.

Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.

 

ZWROT:


Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.ogrodexmilicz.pl

Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "dostawa i zwrot")

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

Zwroty należy kierować na adres:

OGRODEX Rafał Iwanicki

56-300 Wszewilki, ul. Sulmierzycka 21

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przypadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy. 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY - DRUKUJ