Kategorie bloga

Kategorie bloga

Wysyłki i zwroty

Koszty wysyłki:

Metody płatności:

Płatność przelewem tradycyjnym  (Paczki są nadawane po zaksięgowaniu wpłaty)

(Przelewy24 kartą) Szybka płatność :(operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

  • Kurier GLS         
  • do                5 kg  - 12,20 zł netto
  • od  5.1 do 10 kg  - 14,63 zł netto
  • od 10.1 do 30 kg - 20,33 zł netto
  • od  30.1 kg           - 32,52 zł netto

Płatność kurierowi za pobraniem tylko dla klientów z założonym kontem, zweryfikowanych : 7,32 netto

  • Do cen powyżej należy doliczyć  + 23% Vat

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone, oklejone taśmom z logiem firmy.

Uszkodzenie mechaniczne paczki w transporcie

Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić wraz z nim protokół szkodowy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczony towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej.

Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.

 

ZWROT:


Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.ogrodexmilicz.pl

Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz zwrotu (zakładka "dostawa i zwrot").

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

Zwroty należy kierować na adres:

OGRODEX Rafał Iwanicki

Jankowa 2b, 56-330 Cieszków

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przypadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

UWAGA! Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych do paczkomatów, punktów odbioru ani innych automatów paczkowych. Wszystkie zwroty muszą być odesłane bezpośrednio na adres naszego magazynu.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy. 

Formularz zwrotu towaru - DO POBRANIA