Jest 30 produktów.
Podkategorie
Olej do skrzyni hydrostatycznej jest głównym elementem każdej przekładni traktorka, bez którego skrzynia nie jest w stanie pracować, a wręcz praca bez oleju spowoduje uszkodzenie takiej skrzyni, gdyż elementy metalowe wewnątrz będą się przegrzewać i przecierać.
W pierwszej kolejności powinniśmy sprawdzić jaki olej do skrzyni przewiduje producent przekładni zastosowanej w naszym traktorku ogrodowym. Jest trzech głównych producentów skrzyni, przekładni hydrostatycznych stosowanych w traktorkach. Są to: Tuff-Torq, Hydro-Gear oraz Peerless. W skrzyniach Tuff-Torq oraz Hydro-Gear jest stosowany najczęściej olej 5W30 lub 5W50, a w skrzyniach Peerless dają olej 80W90.
Gdy wiemy już jaki olej powinniśmy zakupić do naszej przekładni hydrostatycznej, przychodzi rozeznać się ile tego oleju do skrzyni hydrostatycznej nam potrzeba. Tu również w zależności od marki i modelu skrzyni ilość tego oleju będzie inna i tak np. Skrzynia hydrostatyczna Tuff-Torq K46 potrzebuje ok 2,3 litra oleju, natomiast model Tuff-Torq K66 wymaga 2,5 litra oleju do skrzyni
Do przekładni hydrostatycznej w traktorach kosiarkach marki Stiga najlepiej stosować olej przeznaczony specjalnie do tego typu przekładni, zgodny z wymaganiami producenta. W przypadku traktorów kosiarek Stiga należy używać oleju o wysokiej jakości i odpowiednim współczynniku lepkości, takiego jak olej przekładniowy 46 czy olej hydrauliczny AW-46. Warto pamiętać, że niektóre modele traktorów kosiarek Stiga wymagają użycia specjalnego oleju, więc najlepiej zawsze zapoznać się z instrukcją producenta przed wyborem oleju. Przed wymianą oleju należy dokładnie wyczyścić przekładnię hydrostatyczną i upewnić się, że jest ona czysta i sucha.
Do skrzyni Hydro-Gear należy stosować olej przeznaczony specjalnie do tego typu skrzyni, zgodny z wymaganiami producenta. Zaleca się używanie oleju o wysokiej jakości i odpowiednim współczynniku lepkości, takiego jak olej przekładniowy ISO 46. Warto pamiętać, że skrzynie Hydro-Gear w różnych modelach maszyn mogą wymagać użycia specjalnego oleju, więc najlepiej zawsze zapoznać się z instrukcją producenta przed wyborem oleju. Przed wymianą oleju należy dokładnie wyczyścić skrzynię i upewnić się, że jest ona czysta i sucha.
Jaki olej do traktorka kosiarki? Takie pytanie często sobie zadajemy gdy dochodzi do wymiany oleju w naszej kosiarce czy traktorku ogrodowym. Podstawowym parametrem jakim charakteryzują się oleje do silników kosiarek spalinowych to oznaczenia SAE30 lub 10W30 w przypadku silnika Honda.
Ile wchodzi oleju do kosiarki? Do silnika kosiarki spalinowej w zależności od wielkości silnika wchodzi przeważnie od 0,5 do 0,6 litra oleju silnikowego SAE30. Traktorki ogrodowe wyposażone w duże silniki jedno lub dwu-cylindrowe Briggs&Straton lub Honda mają większy apetyt na olej, przez co pojemność misy olejowej też jest większa. W takim wypadku do silnika traktorka spalinowego wchodzić może od 1,2 litra do nawet 1,6 litra w zależności od pojemności i mocy silnika.
Wymiana oleju w kosiarce spalinowej jest prawie tak samo ważna jak wymiana oleju w silniku samochodu. Jego interwał czyli okres od wymiany do wymiany nie powinien przekraczać roku, w przypadku kosiarek i traktorków ogrodowych jest podobnie. Najsensowniej olej silnikowy wymienić co sezon. Krótko mówiąc po okresie zimowym, gdzie kosiarka przeczekała nieużywana do kolejnej wiosny, przed pierwszym uruchomieniem i rozpoczęciem pracy, zlać stary olej (przez wlew oleju lub jak jest to przez śrubę do spuszczania oleju) i zalać silnik kosiarki nowym oryginalnym olejem Briggs&Stratton lub Honda w zależności jakiem marki silnik mamy zamontowany w naszej kosiarce spalinowej. Zalecana częstotliwość wymiany oleju w kosiarce zależy od jej producenta i intensywności użytkowania. Zwykle zaleca się wymianę oleju po każdych 25-50 godzinach pracy lub co roku, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zalecane jest również regularne sprawdzanie poziomu oleju w silniku i uzupełnianie go, jeśli to konieczne. Przed wymianą oleju należy zawsze zapoznać się z instrukcją producenta i stosować się do jego wskazówek.
Aby osiągnąć najlepszą wydajność, zaleca się stosowanie olejów z certyfikatem gwarancji firmy Briggs & Stratton. Dopuszczalne jest stosowanie innych wysokiej jakości olejów detergentowych klas SF, SG, SH, SJ lub wyższych. Nie stosować dodatków specjalnych. Temperatury zewnętrzne wyznaczają właściwą lepkość oleju dla silnika. Najlepszą lepkość dla zakresu temperatur zewnętrznych należy wybrać przy użyciu wykresu. W większości urządzeń zasilających użytkowanych na zewnątrz silniki działają dobrze z olejem syntetycznym 5W30. W przypadku urządzeń użytkowanych w wysokich temperaturach najlepszą ochronę zapewnia olej syntetyczny Vanguard™ 15W50.
Olej Briggs & Stratton to specjalnie zaprojektowany olej silnikowy do użycia w silnikach marki Briggs & Stratton. Jest on dostosowany do specyficznych wymagań i warunków pracy tych silników, aby zapewnić ich optymalną wydajność i niezawodność. Briggs & Stratton zaleca używanie swoich własnych olejów silnikowych, takich jak Advanced Formula, Extended Life lub Professional Series, aby zapewnić najlepsze wyniki. Zawsze należy postępować zgodnie z zaleceniami producenta dotyczącymi używania i wymiany oleju w silniku.
to lekki olej silnikowy, który jest zalecany do użycia w silnikach tej marki w warunkach standardowych (tj. w temperaturach powietrza pomiędzy 40°F a 100°F). Jest to najczęściej stosowany olej w silnikach Briggs & Stratton, a jego oznaczenie SAE 30 oznacza, że jego lepkość (w skali SAE) jest odpowiednia do użycia w temperaturach pomiędzy 32°F a 90°F. Zawsze należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących wyboru i wymiany oleju w silniku.
Olej mineralny Honda 10W-30 to specjalnie zaprojektowany olej silnikowy, który jest zalecany do użycia w silnikach kosiarek Honda. Ten olej zapewnia odpowiednie smarowanie w różnych warunkach i jest odpowiedni do użycia w silnikach zarówno 4-suwowych, jak i w 2-suwowych. Warto pamiętać, że nie wszystkie silniki Honda wymagają użycia tego konkretnego oleju, więc najlepiej zawsze zapoznać się z instrukcją producenta przed wyborem oleju.
Olej silnikowy Loncin 10W-30 jest odpowiednim wyborem dla silników Loncin, które wymagają lekkiego oleju o współczynniku lepkości 10W-30. Ten olej zapewnia odpowiednie smarowanie i chłodzenie silnika w różnych warunkach i pomaga zachować jego trwałość i niezawodność. Przed użyciem oleju należy zawsze zapoznać się z instrukcją producenta i upewnić się, że wybrany olej jest zgodny z jego wymaganiami.
Jest tańszy niż inne rodzaje olejów silnikowych, takie jak syntetyczne czy półsyntetyczne, i jest dobrym wyborem dla właścicieli pojazdów, którzy szukają oszczędności. Jednakże, taki olej nie jest tak wydajny jak inne rodzaje olejów i nie jest zalecany do używania w trudnych warunkach, takich jak jazda w wysokich temperaturach czy w terenie.
(American Petroleum Institute) SG (Specific Gravity) CD (Centistokes Degrees) oznacza stopień zgęszczenia oleju w porównaniu z wodą. Wskaźnik SG określa jak cięższy jest olej w stosunku do wody, a wartość CD (stopnie centystoków) określa jego lepkość. Im wyższa wartość SG i niższa wartość CD, tym bardziej gęsty i mniej lepki jest olej. Klasyfikacja ta jest ważna dla określenia jakiego rodzaju oleju powinny używać różne rodzaje silników.
Jak każdy silnik spalinowy, tak silniki montowane w piłach czy kosach spalinowych potrzebują specjalnego oleju by chronić silnik przed tzw. zatarciem
Przede wszystkim najlepiej oryginalny olej do mieszanki. W zależności od producenta może to być olej do kosy Stihl czy też olej 2-takt od Husqvarna. W ofercie są też oleje do kos i pił spalinowych innych dobrych marek jak np. Olej do mieszanki Oregon czy też olej do silników 2-takt od producenta Stiga, który również jest zalecany do urządzeń do tego producenta.
W teorii oleje do silników dwu-suwowych w piłach spalinowych, mogą mieć kolor czerwony lub zielony. Pod kątem charakterystyki oba oleje 2-Takt nie różnią się bardzo od siebie. W praktyce wygląda to tak, że jeśli w pile lub kosie spalinowej stosowany był olej czerwony, to zaleca się pozostać przy takim oleju i nie zmieniać go, to samo się tyczy zielonego oleju do mieszanki.
Olej do smarowania łańcucha pilarki spalinowej jest niezbędny do prawidłowego działania i ochrony łańcucha. Ten specjalistyczny olej jest wysoce lepki i odporny na wysokie temperatury, co pozwala mu dostarczać smarowania w trudno dostępnych miejscach. Pamiętaj, aby używać odpowiedniego oleju zalecanego przez producenta pilarki, ponieważ nieodpowiedni olej może zaszkodzić łańcuchowi lub prowadnicy.
Do smarowania łańcucha pilarki spalinowej najlepiej używać specjalnego oleju do pilarek. Ten rodzaj oleju jest specjalnie zaprojektowany do smarowania łańcucha i zapewnia wystarczającą lepkość, aby zapobiec jego wysuszeniu i zużyciu. Można go kupić w sklepach z narzędziami lub w internecie. Zawsze należy sprawdzać instrukcję producenta pilarki, aby upewnić się, że używany olej jest odpowiedni dla danego modelu. Niektóre popularne marki olejów do pilarek to Oregon, Stihl i Husqvarna.
Wybór tańszego oleju do smarowania łańcucha pilarki spalinowej może oszczędzić pieniądze, ale może też mieć negatywny wpływ na jakość i bezpieczeństwo użytkowania pilarki. Tanie oleje często nie spełniają wymagań jakościowych i bezpieczeństwa, co może prowadzić do szybszego zużycia łańcucha i prowadnicy, a także do większego ryzyka zacięć i uszkodzenia.
Zaleca się używanie wysokiej jakości oleju zalecanego przez producenta pilarki, aby zapewnić prawidłowe działanie i bezpieczeństwo. Warto pamiętać, że dobrej jakości olej jest często dostępny w przystępnej cenie i może pomóc w dłuższej perspektywie oszczędzić pieniądze poprzez zmniejszenie częstotliwości konserwacji i wymiany części.
Niektóre oleje do smarowania łańcucha pilarki spalinowej mogą mieć negatywny wpływ na środowisko. Niektóre z nich zawierają szkodliwe składniki, takie jak oleje mineralne, które po wycieku lub usunięciu zanieczyszczają glebę i wodę. Dlatego ważne jest, aby wybierać oleje, które są przyjazne dla środowiska i spełniają wymagania dotyczące ochrony środowiska.
Można używać biodegradowalnych olejów do pilarek, które są bezpieczne dla środowiska i rozkładają się w ciągu kilku dni. Takie oleje są dostępne w sklepach z narzędziami i w internecie. Zawsze należy przestrzegać wytycznych dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska podczas stosowania i usuwania oleju do pilarek.
Olej biodegradowalny do pilarki jest uważany za najmniej szkodliwy dla środowiska. Biodegradowalny olej jest specjalnie zaprojektowany tak, aby rozkładać się w ciągu kilku dni po wprowadzeniu do środowiska, zapobiegając zanieczyszczeniu gleby i wody.
Niektóre popularne marki biodegradowalnych olejów do pilarek to Stihl BioPlus i Husqvarna BioOil. Zawsze należy sprawdzać instrukcję producenta pilarki, aby upewnić się, że wybrany olej jest odpowiedni dla danego modelu i spełnia wymagania dotyczące ochrony środowiska.
Ponadto ważne jest, aby przestrzegać zasad bezpieczeństwa i ochrony środowiska podczas stosowania i usuwania oleju do pilarek, niezależnie od rodzaju oleju.
Oleje biodegradowalne do pilarek są i warto stosować, ponieważ:
Są przyjazne dla środowiska: Biodegradowalne oleje są specjalnie zaprojektowane tak, aby rozkładać się w ciągu kilku dni po wprowadzeniu do środowiska, zapobiegając zanieczyszczeniu gleby i wody.
Są bezpieczne dla zdrowia: Niektóre oleje mineralne, które są często stosowane do smarowania łańcucha pilarki, zawierają szkodliwe składniki, takie jak toksyczne związki chemiczne. Biodegradowalne oleje są bezpieczne dla zdrowia i nie zawierają szkodliwych składników.
Poprawiają efektywność pilarki: Biodegradowalne oleje do pilarek zapewniają odpowiednie smarowanie i ochronę łańcucha, zapobiegając jego zużyciu i zwiększając efektywność i trwałość pilarki.
Są dostępne w różnych opcjach: Biodegradowalne oleje są dostępne w różnych pojemnościach i opcjach, takich jak olej syntetyczny lub olej bazujący na roślinach, co pozwala na wybór odpowiedniego oleju do konkretnej pilarki i potrzeb.
Podsumowując, stosowanie biodegradowalnych olejów do pilarek jest korzystne dla środowiska, zdrowia i efektywności pilarki. Zawsze jednak należy przestrzegać instrukcji producenta i zasad bezpieczeństwa i ochrony środowiska podczas stosowania i usuwania oleju do pilarek.
Olej mineralny Briggs&Stratton SAE30 Pojemność: 1,4L Klasyfikacja API: SJ/CD Do traktorków i kosiarek z silnikami jedno i dwucylindrowymi
Pojemność: 0,6 litra Klasyfikacja SAE: SAE30 Klasyfikacja API: SL/CF-4, ACEA A3/B4 Dobrej jakości, sezonowy olej do smarowania silników benzynowych 4-takt chłodzonych powietrzem. Zalecany do kosiarek oraz innych maszyn z silnikami B&S, Honda, GGP
Kolor: zielony Pojemność: 100 ml Przeznaczony do najnowszych modeli Stihl (z gwarancją) z dwusuwowymi silnikami chłodzonych powietrzem tj. pilarki, kosy czy nożyce do żywopłotu. Zapobiega tworzeniu się osadów i nagarów.
Pojemność: 0,5 litra Klasyfikacja SAE: SAE30 Idealnie nadaję się na wymianę całego oleju w silniku kosiarkowym Briggs&Stratton seria 300, 450E, 500E
Typ: Mineralny Pojemność: 0,6 litra Klasyfikacja SAE: SAE30 Klasyfikacja API: SJ/CD Część oryginalna nr: 100005E Idealnie nadaję się na wymianę całego oleju w silniku kosiarkowym
Olej mineralny SAE30 do silnika kosiarek traktorków GGP, Stiga. Pojemność: 1,4L. Klasyfikacja API: SL/CF, ACEA A3/B4 Wysokiej jakości, jednosezonowy olej do smarowania 4-suwowych silników benzynowych chłodzonych powietrzem.
Pojemność: 0,6 litra Klasyfikacja SAE: 10W-30 Klasyfikacja API: SJ/CF Zalecany do kosiarek NAC oraz innych urządzeń z silnikami Loncin.
Olej półsyntetyczny do pilarek, wykaszarek i innych silników 2-suwowych Kolor: Czerwony Pojemność: 1 litr Stiga/Alpina - w zależności od dostawy
Klasyfikacja API: SG/CD Klasyfikacja lepkości: SAE30 Pojemność: 0,6L Do silników: kosiarek spalinowych, glebogryzarek, agregatów prądotwórczych i innych urządzeń z silnikiem benzynowym chłodzony powietrzem
Pojemność: 1000ml Smarowanie łańcucha w pilarce spalinowej i elektrycznej. Zastosowanie dla łańcuchów Oregon, Stihl, Husqvarna
Pojemność: 1,4L Klasyfikacja API: GL-4/GL-5 Najwyższej jakości, syntetyczny olej przekładniowy stosowany w skrzyniach Hydro-Gear i Tuff-Torq stosowanych w traktorkach marki GGP, Stiga
Olej syntetyczny do silników Briggs&Stratton oraz skrzyń hydrostatycznych marki Tuff-Torq Można go również stosować do skrzyń marki Hydro-Gear wymagających oleju 5W30, 5W50
Pojemność: 1L. Klasyfikacja API: SG-CD Zachowana jakość w dobrej cenie, to właśnie olej silnikowy Orlen Oil Trawol do silników benzynowych chłodzonych powietrzem.
Klasyfikacja SAE: 10W30. Klasyfikacja API: SJ. Pojemność: 600ml. Pasuje do wszystkich kosiarek z czterosuwowym silnikiem benzynowym marki Honda
Olej Mineralny Pojemność: 5 litrów Klasyfikacja SAE: SAE30 Klasyfikacja API: SJ/CD Do silników 4-takt Briggs&Stratton stosowanych w kosiarkach, traktorkach ogrodniczych, glebogryzarkach i innych maszynach.
Do silników 4-takt Briggs&Stratton Pojemność: 1L Klasyfikacja SAE: SAE30 Część oryginalna nr - 100007E Stosowany w traktorkach, kosiarkach, glebogryzarkach oraz innych maszynach z silnikami Briggs&Stratton
Pojemność: 0,6 litra Klasyfikacja SAE30 Klasyfikacja API: SG/CD Zalecany do kosiarek oraz innych urządzeń z silnikami Zongshen.
Olej silnikowy opracowany z niekonwencjonalnych olejów bazowych i olejów syntetycznych. Jest przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych Klasyfikacje: API SL, API CF, ACEA A3, ACEA B4
Olej do silników 2-suwowych 100ml OREGON (zielony) Olej półsyntetyczny do pilarek, wykaszarek i innych silników 2-suwowych - 100 ml
Pojemność: 5 litrów Olej Nevada to wysokiej jakości olej przeznaczony do smarowania łańcucha i prowadnicy w piłach i pilarkach spalinowych oraz elektrycznych.
Półsyntetyczny olej do automatycznych przekładni samochodów oraz układów wspomagania kierownicy. Zawiera produkt reakcji polietylen-poliamina-(C16-C18)-alkiloadidy z monotio-(C2)-alkilofosfonianami. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej.
Pojemność: 2 litry Klasyfikacja SAE: 10W-30 Klasyfikacja API: SJ/CF Zalecany do kosiarek NAC oraz innych urządzeń z silnikami Loncin.
Pojemność: 1,4 litry Klasyfikacja SAE: 10W-30 Klasyfikacja API: SJ/CF Zalecany do kosiarek NAC oraz innych urządzeń z silnikami Loncin.
Pojemność: 1,4 litra Klasyfikacja SAE30 Klasyfikacja API: SG/CD Zalecany do kosiarek oraz innych urządzeń z silnikami Zongshen.
Olej silnikowy to najważniejszy płyn eksploatacyjny w każdym silniku spalinowym, niezależnie czy mówimy tu o silniku piły, kosiarki czy samochodu. W naszym sklepie doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, więc przykładamy szczególną wagę do kompozycji naszej oferty starając się zawsze, by był olej do kosiarki spalinowej najwyższej jakości. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajdą Państwo olej do silnika dwusuwowego, olej do piły łańcuchowej, olej do kosy spalinowej czy olej do kosiarki...
Olej silnikowy to najważniejszy płyn eksploatacyjny w każdym silniku spalinowym, niezależnie czy mówimy tu o silniku piły, kosiarki czy samochodu. W naszym sklepie doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, więc przykładamy szczególną wagę do kompozycji naszej oferty starając się zawsze, by był olej do kosiarki spalinowej najwyższej jakości. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajdą Państwo olej do silnika dwusuwowego, olej do piły łańcuchowej, olej do kosy spalinowej czy olej do kosiarki traktorka różnorodnego wyboru.
Olej silnikowy jest zdecydowanie najważniejszym płynem eksploatacyjnym w każdym silniku. Jego podstawową funkcją jest redukowanie tarć, pomiędzy różnymi elementami układu, przez co może on pracować nie niszcząc się. Brak odpowiedniej ilości oleju w układzie, niezależnie czy bierzemy pod lupę kosiarkę, traktorek, piłę czy samochód, może prowadzić do zatarcia silnika. Jest to na tyle poważne uszkodzenie, że silnik do dalszej eksploatacji będzie potrzebował kosztownego remontu. Dlatego ważny jest odpowiednio dobrany olej do kosiarki.
Oleje silnikowe występują w różnych formach. Ze względu na parametry, skład oraz lepkość, możemy je podzielić olej do silnika na: olej mineralny, syntetyczny i pół-syntetyczny. Oleje syntetyczne są używane raczej w nowszych układach, ze względu na ich wpływ na ochronę silnika i doskonałe właściwości smarne. Mineralne natomiast, poleca się raczej do starszych układów silnikowych, ze względu na ich lepkość i właściwości uszczelniające, zapobiegające wyciekom.
Pamiętajmy także o tym, że zadając sobie pytanie ,, Jaki olej do kosiarki spalinowej będzie najlepszy ", olej do silników 2T, czyli olej do silnika dwusuwowego, będzie się różnił od olejów do układów czterosuwowych, ze względu na ich inną konstrukcję. Olej do silnika dwusuwowego, czyli takiego, jaki spotkamy w większości pił czy kosiarek, należy pomieszać z benzyną w odpowiednich proporcjach. Wynika to z faktu, że będzie on spalany wraz z benzyną. Oleje silnika traktorka ogrodowego to zazwyczaj oleje do silników czterosuwowych, gdyż to właśnie w nie wyposażone są zazwyczaj te urządzenia.
To, jaki olej do silnika wybierzemy do naszej kosiarki, zależy od tego, z jakim modelem kosiarki mamy do czynienia. Przede wszystkim, należy sprawdzić czy silnik w naszej kosiarce to układ dwusuwowy, czy czterosuwowy. Informacje na ten temat znajdziemy w instrukcji obsługi urządzenia, która powinna podpowiedzieć nam także w wielu innych kwestiach, jak choćby jakie parametry powinien mieć olej.
Do niektórych układów lepiej nada się olej syntetyczny, do innych natomiast mineralny. Pamiętajmy, że nie jest to jedyne rozróżnienie olei, gdyż przykładowo dwa oleje mineralne, pomimo tego samego typu, mogą mieć zupełnie inne parametry, takie jak lepkość. Właśnie z tego powodu, dobrze jest sięgnąć do oznaczenia oleju, zanim będziemy chcieli wymienić olej do silnika kosiarki, niezależnie czy jest to olej do silników 2T, czy do czterosuwów.
Czy jako olej do silnika kosiarki może być zastosowany olej samochodowy? Teoretycznie tak, ale pamiętajmy, że skład oleju jest tworzony z myślą o urządzeniu, w jakim ma on się znaleźć. Zdecydowanie lepszym wyborem będzie użycie dedykowanego produktu do silnika kosiarki.
O ile olej do silnika 2T miesza się z benzyną i jest on spalany podczas pracy układu silnikowego, to oleje do silników czterosuwowych powinny być regularnie wymieniane, tak samo jak ma to miejsce w przypadku olejów do silników samochodowych. W większości wypadków, oleje do kosiarek i traktorków zaleca wymieniać się po około dobie ciągłej pracy urządzenia. Jeśli nasza kosiarka jest używana rzadziej, nie ma żadnych przeciwwskazań, by olej wymienić raz do roku, ale jest to absolutne maksimum. Olej silnikowy wraz z czasem traci swoje właściwości, przez co może narazić cały układ silnikowy na poważne uszkodzenia.
Weźmy pod uwagę fakt, że jest to tylko wskazówka, a interwał zmiany oleju może być różny, w zależności od rodzaju urządzenia. Zawsze sprawdźmy to w instrukcji, zanim przystąpimy do wymiany i upewnijmy się ile oleju do kosiarki nam potrzeba.
Jest to olej, który wymaga układ tnący w naszej pile, pilarce spalinowej czy elektrycznej, bez niego prowadnica i łańcuch po bardzo krótkiej pracy może ulec uszkodzeniu. Dlatego trzeba dbać o jego stan i używać oleju do tego przystosowanego, który nie jest zbyt rzadki i płynny.
W naszym sklepie internetowym Ogrodex ceny oleju są zróżnicowane w zależności od przeznaczenia, marki i pojemności. Znajdziesz u nas: oleje skrzyni, oleje silnika kosiarki, oleje do mieszanki, oleje do łańcucha łańcucha tnącego piły. Staramy się, aby ceny były zadowalające dla naszych klientów. aby zobaczyć naszą ofertę olei kliknij TUTAJ
Aby prawidłowo wybrać olej silnikowy do swojego urządzenia powinniśmy na wstępie zapoznać się dokładnie z zaleceniami producenta. Głównym parametrem charakteryzującym olej jest jego lepkość, czyli klasę lepkości oleju znajdziemy przy oznaczeniu SAE.
W naszym sklepie znajdziesz ponad 25 olei z przeznaczeniem do różnych urządzeń. Znajdziesz u nas olej do kosiarki Alko, olej do kosiarki Stiga, olej do kosiarki NAC, olej do kosiarki briggs&stratton i wielu wielu innych znanych marek. Są one przede wszystkim dobrej jakości, co potwierdzają opinie naszych klientów. Szczególnie wyjątkowa ocenę posiada olej briggs&stratton, z klasyfikacją SAE: olej SAE 30, którego w Naszym sklepie nigdy nie brakuje.
W naszej ofercie również można znaleźć zimowy półsyntetyczny olej napędowy do silników pracujących zimą.