Jest 6 produktów.
Kolor: zielony Pojemność: 100 ml Przeznaczony do najnowszych modeli Stihl (z gwarancją) z dwusuwowymi silnikami chłodzonych powietrzem tj. pilarki, kosy czy nożyce do żywopłotu. Zapobiega tworzeniu się osadów i nagarów.
Olej półsyntetyczny do pilarek, wykaszarek i innych silników 2-suwowych Kolor: Czerwony Pojemność: 1 litr Stiga/Alpina - w zależności od dostawy
Kolor: Pojemność: 100 ml. Przeznaczony do dwusuwowych silników chłodzonych powietrzem tj. pilarki, kosy spalinowej Husqvarna
Olej do silników 2-suwowych 100ml OREGON (zielony) Olej półsyntetyczny do pilarek, wykaszarek i innych silników 2-suwowych - 100 ml
Kolor: czerwony. Pojemność: 100 ml. Przeznaczony do dwusuwowych silników chłodzonych powietrzem tj. pilarki czy motorowery. Zapobiega tworzeniu się osadów i nagarów.
Kolor: zielony. Pojemność: 0,5L Do mieszanki paliwowo-olejowej dla silników 2-suwowych
Jak każdy silnik spalinowy, tak silniki montowane w piłach czy kosach spalinowych potrzebują specjalnego oleju by chronić silnik przed tzw. zatarciem
Przede wszystkim najlepiej oryginalny olej do mieszanki. W zależności od producenta może to być olej do kosy Stihl czy też olej 2-takt od Husqvarna. W ofercie są też oleje do kos i pił spalinowych innych dobrych marek jak np. Olej do mieszanki Oregon czy też olej do silników 2-takt od producenta Stiga, który również jest zalecany do urządzeń do tego producenta.
Jak każdy silnik spalinowy, tak silniki montowane w piłach czy kosach spalinowych potrzebują specjalnego oleju by chronić silnik przed tzw. zatarciem
Przede wszystkim najlepiej oryginalny olej do mieszanki. W zależności od producenta może to być olej do kosy Stihl czy też olej 2-takt od Husqvarna. W ofercie są też oleje do kos i pił spalinowych innych dobrych marek jak np. Olej do mieszanki Oregon czy też olej do silników 2-takt od producenta Stiga, który również jest zalecany do urządzeń do tego producenta.
W teorii oleje do silników dwu-suwowych w piłach spalinowych, mogą mieć kolor czerwony lub zielony. Pod kątem charakterystyki oba oleje 2-Takt nie różnią się bardzo od siebie. W praktyce wygląda to tak, że jeśli w pile lub kosie spalinowej stosowany był olej czerwony, to zaleca się pozostać przy takim oleju i nie zmieniać go, to samo się tyczy zielonego oleju do mieszanki.