Towar na zamówienie - czas oczekiwania od 7 do 21 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku u dostawcy.

Oryginalna pompka paliwa B&S nr 491922

NZ1889

Pasuje do silników jedno i dwucylindrowych OHV Briggs&Stratton Intek, Vanguard z wałem pionowym i poziomym

Więcej szczegółów

Na zamówienie 7-21 dni

180,00zł brutto

Więcej informacji o produkcie

Oryginalna pompka paliwa sterowana podciśnieniem do silnika Briggs&Stratton

Część oryginalna nr - 491922, 808656

Zamiennik dla nr - 16700-ZL8-013, 49040-7001, 2439316-S

Zastosowanie:

Marka

Modele /Typ

BRIGGS&STRATTON

195432, 221435, 252707, 254412, 254702, 255707, 281702, 281707, 31A707, 31G777

HONDA

GC135, GC160, GC190, GCV520, GCV530, GX610, GX620, GX670, GXV520, GXV530, GXV620, GXV670

KAWASAKI

FD731V, FH381V, FH430V, FH451V, FH500V, FH531V, FH541V, FH580V, FX730V, FX751V, FX801V

KOHLER

CH13, CH18, CH20, CH22, CH25, CH440, CH620, CH640, CH680, CH682, CH730, CH740, CH750, CV18, CV20, CV22, CV25, CV620, CV640, CV680, CV730, CV732, CV740, CV742, CV750, CV940, SV470, SV480, SV530, SV540, SV590, SV600, SV601, SV610, SV620, SV710, SV730

Produkty powiązane

Opinie

Napisz opinię

Oryginalna pompka paliwa B&S nr 491922

Oryginalna pompka paliwa B&S nr 491922

Pasuje do silników jedno i dwucylindrowych OHV Briggs&Stratton Intek, Vanguard z wałem pionowym i poziomym

30 innych produktów w tej samej kategorii: