Jest 227 produktów.
Podkategorie
Filtr powietrza do kosiarek z silnikiem Briggs&Stratton to jeden z podstawowych elementów silnika, niezbędnych do funkcjonowania maszyny ogrodowej. Filtr powietrza Briggs&Stratton pełni funkcje wychwytywania pyłków, kurzu i piasku, ochrania silnik kosiarki traktorka Briggs&Stratton przed różnego rodzaju zanieczyszczeniami. Trzeba też pamiętać, że filtr powietrza zużywa się szybciej, jeśli kosiarka intensywnie kosiła trawę w sezonie. Dlatego koniecznie trzeba go wymieniać.
Każdy z filtrów powietrza silnie zabrudzony, zatkany czy zdeformowany powoduje obniżenie mocy silnika Briggs&Stratton, a w konsekwencji spadek wydajności kosiarki ogrodowej. Uszkodzony filtr powietrza Briggs&Stratton zwiększa zużycie paliwa i przyczynia się do większej emisji spalin i głośności, co może doprowadzić do powstania uszkodzenia silnika wymagającej naprawy, a nawet jego wymiany. Przed sezonem, warto zadbać o kosiarkę, wykaszarkę do ogrodu, nożyce do żywopłotu sprawdzając ich stan techniczny. Odwdzięczą się pięknym trawnikiem w ogrodzie oraz przyjemnością w pielęgnowaniu zieleni wokół domu.
W asortymencie naszego sklepu internetowego znajdują się filtry powietrza do kosiarek ogrodowych w różnych kształtach: okrągłe, owalne, płaskie, walcowe. W silnikach firmy Briggs&Stratton stosowany jest jeden z trzech typów filtrów powietrza: papierowy, gąbkowy lub z podwójnym wkładem. Posiadamy również filtry powietrza do silników Briggs&Stratton o mocy np. od 12HP do 15HP, jak i do różnych modeli silnika Briggs&Stratton serii 400, 450e, 500, 625e.
Filtr oleju do silnika Briggs&Stratton to część, która jest odpowiedzialna za filtrację oleju silnikowego w kosiarce ogrodowej. Ma on bardzo duży wpływ na jakość pracy silnika kosiarki ogrodowej oraz niezawodności silnika Briggs&Stratton. Podczas pracy silnika, do oleju dostaje się bowiem wiele zanieczyszczeń. Zadaniem filtra oleju Briggs&Stratton jest jego dokładna filtracja i zatrzymanie wszelkich zanieczyszczeń dostarczanych wraz z powietrzem i paliwem.
Dobrej jakości filtry oleju do kosiarki ogrodowej to podstawa większej wydajności olejów silnikowych, a tym samym dodatkowa ochrona silników Briggs&Stratton. Filtry oleju do traktorka Briggs&Stratton pomagają oczyszczać olej z zanieczyszczeń powstających w wyniku pracy silnika, podtrzymując wysoką efektywność oleju silnikowego Briggs&Stratton. Dzięki wysokiej jakości filtrów oleju Briggs&Stratton, wymiana filtrów będzie rzadsza i mniej kosztowna.
W ofercie naszego sklepu internetowego znajdują się oryginalne filtry oleju firmy Briggs&Stratton oraz zamienniki pasujące do wielu popularnych marek kosiarek ogrodowych np. AL-KO, Husqvarna, Briggs&Stratton, John Deere, Kawasaki, Kohler. Filtry oleju Briggs&Stratton posiadają również zastosowanie w innych maszynach specjalistycznych, w tym maszyn przemysłowych i rolniczych. Pragniemy podkreślić, że wszystkie dostępne w naszym sklepie filtry oleju to produkty sprawdzone, pochodzące od renomowanych producentów, a tym samym niezawodne i trwałe.
Gaźnik do kosiarki spalinowej Briggs&Stratton jest częścią układu zasilania silnika spalinowego traktorka ogrodowego. Nawet w regularnie serwisowanych kosiarkach ogrodowych Briggs&Stratton mogą zdarzyć się awarie silnika lub innych elementów kosiarki. W takiej sytuacji kosiarka Briggs&Stratton nie odpala, a gaźnik kosiarki nie podaje paliwa. Na niektóre awarie nie mamy wpływu, ale wielu z nich można zapobiec, a z niektórymi poradzić sobie samodzielnie.
Kiedy silnik kosiarki nie pracuje równo, a gaźnik kosiarki nie podaje paliwa często zadajemy sobie pytanie: jak ustawić gaźnik kosiarki? Albo jak wyregulować gaźnik kosiarki? Podstawowa regulacja gaźnika kosiarki Briggs&Stratton powoduje usunięcie problemów z małym silnikiem i poprawia wydajność traktorka ogrodowego Briggs & Stratton lub maszyny zasilającej przeznaczonej do użytku w ogrodzie.
Gaźnik to urządzenie wytwarzające mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie. Gaźnik kosiarki jak działa?, w gaźniku Briggs&Stratton następuje dozowanie paliwa, jego odparowanie i wymieszanie par paliwa z powietrzem. Następnie w gaźniku kosiarki Briggs & Stratton dostarczana jest odpowiednia ilość wytworzonej mieszanki do cylindra. Zasada działania gaźnika opiera się na zwężenia kanału, którym przepływa przez gaźnik kosiarki powietrze. Powstaje różnica ciśnień, która powoduje zasysanie paliwa dostarczanego przez dyszę traktorka ogrodowego. Budowa gaźnika kosiarki spalinowej pozwala na wymianę części do gaźnika Briggs&Stratton.
W przypadku kontaktu silnika Briggs&Stratton kosiarki z kurzem czy innego typu zanieczyszczeniami mogą występować problemy z gaźnikiem traktorka ogrodowego. Osady zbierające się w gaźniku Briggs&Stratton mogą spowodować, iż będzie zatkany gaźnik kosiarki co spowoduje odcięcie dopływu paliwa i zablokowanie przejścia powietrznego, a także może pogorszyć osiągi lub doprowadzić do zatrzymania pracy silnika traktorka. W tej sytuacji może pomóc czyszczenie gaźnika kosiarki Briggs&Stratton, jednak czyszczenie gaźnika Briggs&Stratton nie zawsze jest możliwe lub nie poprawia jakości koszenia. Jak wyczyścić gaźnik kosiarki Briggs & Stratton? Najlepszym sposobem jest wymiana gaźnika kosiarki ogrodowej lub zestaw naprawczy gaźnika Briggs & Stratton na nowy. Gaźnik Briggs&Stratton do traktorka jest w sprzedaży w naszym sklepie internetowym, mamy różne gaźniki do silnika B&S górno i dolnozaworowego w atrakcyjnych cenach.
W regularnie serwisowanych kosiarkach ogrodowych Briggs&Stratton mogą zdarzyć się awarie silnika lub innych elementów kosiarki. Może wystąpić wiele uszkodzonych elementów gaźnika Briggs, którym można zaradzić wymieniając tylko niektóre elementy. Regulacja gaźnika kosiarki Briggs&Stratton może okazać się niemożliwa, wtedy świetnie się sprawdzi zestaw naprawczy gaźnika Briggs & Stratton. Uszkodzona membrana gaźnika objawy: nierówna praca silnika na niskich obrotach lub wolne schodzenie z obrotów. A więc membrana gaźnika do czego służy? Przy wyjęciu membrany można sprawdzić jej szczelność tzn. czy nie nastąpiło przerwanie przepony lub spuchnięcia gumy od złej jakości paliwa. Przerwaną membranę można poznać w czasie pracy silnika kosiarki Briggs&Stratton. Charakteryzuje się tym, że silnik Briggs po zwiększeniu prędkości obrotowej nie jest w stanie wejść płynnie na wyższe obroty.
Dużą rolę, jeśli chodzi o zapewnianie płynnej pracy silnika, odgrywa czyszczenie i odpowiednie wyregulowanie gaźnika oraz mechanizmów traktorka ogrodowego. Wymiana takiej części jak króciec ssący gaźnika briggs&stratton może powodować poprawienie pracy gaźnika kosiarki ogrodniczej Briggsa. Kolektor ssący Briggs&Stratton można kupić również w naszym sklepie internetowym. Posiadamy je do różnych modeli maszyn ogrodowych. A co w przypadku gdy wystąpi uszkodzony zawór iglicowy objawy? Iglicowy zawór w gaźniku, dzięki któremu ustalany jest poziom paliwa w komorze pływakowej, z czasem zużywa się i zaczyna przeciekać. Nie regeneruje się zaworów iglicowych, należy zastąpić je nowymi.
Uszczelka do gaźnika służy do uszczelniania gaźnika Briggs & Stratton. Uszczelka do gaźnika z czego można ją zrobić? Uszczelki do gaźnika można wyciąć samodzielnie. Na rynku są dostępne arkusze do wycinania uszczelek różnej grubości i odporne na różne temperatury. Często przy zepsutej uszczelce gaźnika Briggs, zastanawiacie się „Z czego zrobić uszczelkę komory pływakowej?”. Oczywiście można ją wykonać samemu, może to się wiązać z licznymi próbami wycięcia jej. Najlepszym rozwiązaniem jest zakup nowej uszczelki gaźnika do kosiarki ogrodowej, które również posiadamy w naszym sklepie internetowym.
Dysza gaźnika Briggs&Stratton do traktorka to kluczowy element związany z pracą gaźnika. Od ich doboru zależy ilość paliwa dostarczanego do silnika w mieszance. Nieodpowiednio dobrana dysza negatywnie wpłynie na optymalną pracę silnika. Warto zadbać również o sprężynki do silnika Briggs&Stratton. Sprężyna regulatora obrotów Briggs & Stratton połączona jest z cięgnem. Wpływa to na jakość użytkowania i żywotność kosiarki ogrodowej. Wymiana pompki w kosiarce Briggs&Stratton może również polepszyć jakość pracy w ogrodzie. Pompka rozruchowa kosiarki spalinowej jest stosowana w przypadku, gdy grawitacyjne doprowadzanie benzyny do przewodu paliwowego nie jest możliwe. Primer gaźnika kosiarki jest zwykle zamontowany na gaźniku, w pobliżu zbiornika paliwa lub pomiędzy zbiornikiem a gaźnikiem.
Długość: 132mm Szerokość: 113mm Do silników Briggs&Stratton 3HP-5HP z poziomym wałem, serii 600 Quantum 6HP z pionowym wałem
Pasuje do większości silników Briggs&Stratton od 6,5HP do 20HP gdzie wymagane jest zamykanie dopływu paliwa
Zacisk przewodu paliwa Naprężenie od 11mm do 13,5mm
Pasuje do silników Briggs&Stratton OHV, AVS w zakresie mocy od 10HP do 19HP
Wysokość 71mm. Średnica zewnętrzna: 66mm. Gwint: 3/4"-16 (19,05mm). Pasuje do silników Briggs&Stratton seria 800 Intek, Kawasaki FH430V, FH541V, FH580V
Długość: 180mm Szerokość: 54mm-73mm Wysokość: 76mm Pasuje do traktorka kosiarki z silnikiem dolnozaworowym, z pionowym wałem Briggs&Stratton
Do silnika Briggs&Stratton Intek o mocy od 15HP do 19HP z pionowym wałem Średnica otworu na tłok: 95mm Zamiennik / Nr. Oryginalny - 794114, 699168, 796584
Do silnika Briggs&Stratton o mocy 12HP, 12.5HP do 15HP Grubość: 0,23mm (.009")
Długość: 183mm Szerokość: 108mm/150mm Do silnika dwucylindrowego Briggs&Stratton Intek, OHV, V-Twin
Średnica zewnętrzna: 176mm. Średnica wewnętrzna: 140mm. Wysokość: 56mm. Do silników Briggs&Stratton Vanguard, V-Twin
Długość: 130mm Szerokość: 73mm Wysokość: 32mm Pasuje do silnika Briggs&Stratton serii 400, 500
Pasuje na klucz: 16mm Gwint: M14x1,25 Oryginalna świeca zapłonowa do kosiarki traktorka z silnikiem górnozaworowym Briggs&Stratton OHV, AVS, BS-OHV-HT
Pasuje do silników dolnozaworowych Briggs&Stratton o mocy 10HP, 12,5HP do 13.5HP do modeli 22, 25, 28
Wysokość: 103mm. Średnica zewnętrzna: 76mm. Do silników Briggs&Stratton 10HP, 12HP, 13.5HP Intek OHV AVS
Wysokość: 25,5mm. Średnica zew: 28mm/31,5mm. Pasuje do silników Briggs&Stratton OHV serii 450E, 500E oraz 550E o mocy od 3,5HP do 4,5HP
Wysokość: 110mm Pasuje do filtra powietrza Briggs&Stratton 796031 montowanego w silnikach jedno i dwu cylindrowych Intek OHV
Wysokość: 127mm. Średnica zewnętrzna: 75mm. Średnica wewnętrzna: 39mm. Pasuje do silnika Briggs&Stratton Intek OHV model 310000
Uszczelka pomiędzy gaźnik i obudowę filtra powietrza w silniku Briggs&Stratton w zakresie mocy 10HP do 19HP z pionowym wałem
Średnica pierścienia: 87,3mm Grubość pierścienia uszczelniającego: 2mm/2mm Grubość pierścienia olejowego: 4,8mm (pierścień olejowy jednoczęściowy)
Długość: 113mm Szerokość: 60mm Do silnika Briggs&Stratton PowerBuilt AVS OHV
Pasuje do silników OHV serii 450E, 500E, 550E, 575EX
Średnica wewnętrzna: 41,3mm. Średnica zewnętrzna: 54mm. Briggs&Stratton Intek OHV AVS strona napędowa od 10,5HP, 15,5HP, 17HP do 21HP Część oryginalna nr. 690947 , 791892, 795387
Uszczelka misy olejowej Briggs&Stratton do silników 2-cylindrowych Intek w zakresie mocy od 16HP do 26HP
Briggs&Stratton to marka, która zdobyła ogromne uznanie w zakresie produkcji silników. Firma jest szczególnie rozpoznawalna w branży kosiarek spalinowych, głównie dlatego, że to popularny sprzęt wykorzystywany w wielu gospodarstwach domowych. Nie da się ukryć, że sama nazwa Briggs&Stratton to synonim wysokiej jakości, trwałości i solidności. Dlatego w ofercie naszego sklepu nie mogło zabraknąć części do kosiarki Briggs&Stratton, w tym części silnika Briggs&Stratton.
Silniki Briggs&Stratton są doceniane zarów...
Briggs&Stratton to marka, która zdobyła ogromne uznanie w zakresie produkcji silników. Firma jest szczególnie rozpoznawalna w branży kosiarek spalinowych, głównie dlatego, że to popularny sprzęt wykorzystywany w wielu gospodarstwach domowych. Nie da się ukryć, że sama nazwa Briggs&Stratton to synonim wysokiej jakości, trwałości i solidności. Dlatego w ofercie naszego sklepu nie mogło zabraknąć części do kosiarki Briggs&Stratton, w tym części silnika Briggs&Stratton.
Silniki Briggs&Stratton są doceniane zarówno przez właścicieli domów jednorodzinnych, którzy pielęgnują prywatny trawnik, jak i przez wielu fachowców. Odznaczają się one dużą mocą, a przy tym ogromną wytrzymałością. Dodatkowo warto wiedzieć, że Briggs&Stratton – firma pochodząca z USA – utrzymuje się na rynku z powodzeniem już od ponad 100 lat. Wieloletnie doświadczenie w połączeniu z wykorzystywaniem najnowszych technologii gwarantuje niezawodność.
Potrzebujesz filtr powietrza Briggs&Stratton, a może interesuje Cię bardziej filtr oleju Briggs&Stratton? W naszym sklepie sprzedajemy wyłącznie towary autoryzowane, od najbardziej cenionych producentów, dlatego nic dziwnego, że również produkty tego amerykańskiego koncernu znalazły się w naszym asortymencie. Każdy pojedynczy element – czy to gaźnik Briggs&Stratton, czy też uszczelki do silnika Briggs&Stratton – jest w pełni oryginalny. Odpowiednie przechowywanie w połączeniu z bezpiecznymi warunkami wysyłki zapewnia, że zamówiona przez Ciebie część jest transportowana w doskonałym stanie.
Twoja kosiarka bądź traktorek ogrodowy zasługuje na to, co najlepsze. Wybieraj zatem z szerokiej oferty produktów Briggs&Stratton, by ewentualna naprawa sprzętu przebiegła szybko i sprawnie. Znajdziesz u nas takie towary jak: wałek rozrządu Briggs&Stratton, tłumik do silnika Briggs&Stratton czy też cewka zapłonowa Briggs&Stratton.
Gwarantujemy błyskawiczną wysyłkę. Dodatkowo prowadzimy sprzedaż w bardzo korzystnych cenach, więc zakupy zdecydowanie się opłacają.
Regulacja luzów zaworów w kosiarce z silnikiem Briggs&Stratton Jak regulować luzy popychacza silnika dolnozaworowego, ponieważ praca silnika powoduje wyklepanie gniazda zaworu, konieczne może być wyregulowanie luzów popychacza, odstęp pomiędzy trzonkiem zaworu a popychaczem,
luzy wynoszące zwykle na zaworze ssącym od 0,05 mm do 0,10 mm i zaworze wydechowym od 0,13 mm do 0,18 mm. Krok 1: Należy obrócić w prawo kołem zamachowym wału korbowego, ustawiając go w górnym martwym punkcie. Oba zawory powinny być zamknięte, czyli luźne. Następnie należy obrócić wał korbowy, ustawiając go poza górnym martwym punktem tak, aby tłok znalazł się 1/4" pod górną powierzchnią cylindra (45 stopni na kole zamachowym). Krok 2: Używając szczelinomierza, sprawdzić luz pomiędzy każdym zaworem a jego popychaczem. Krok 3: Jeżeli luz będzie zbyt mały, należy wymontować zawór i odpowiednio zeszlifować lub spiłować koniec trzonka zaworu, aby zwiększyć ten luz. Długość należy często sprawdzać, ponieważ można z łatwością usunąć zbyt dużo metalu.
Potrzebne narzędzia:
Jak regulować zawory w silniku Briggs&Stratton górnozaworowym OHV AVS
Krok 1: Obrócić koło zamachowe, aby zamknąć oba zawory. Krok 2: Włożyć wąski śrubokręt w otwór na świecę zapłonową i dotknąć tłok. Następnie obrócić koło zamachowe w prawą stronę, poza górny martwy punkt tak, aby opuścić tłok o 1/4". Zmierzyć śrubokrętem zakres ruchu tłoka (45 stopni na kole zamachowym UWAGA: Procedurę tę należy przeprowadzić w przypadku każdego cylindra silnika V-Twin.). Krok 3: Sprawdź luz zaworowy, umieszczając szczelinomierz pomiędzy głowicą zaworu a ramieniem. Na dwóch zaworach będą występowały różne luzy wynoszące zwykle na zaworze ssącym od 0,05mm do 0,10mm i zaworze wydechowym od 0,13mm do 0,18mm. Krok 4: Wyregulować luzy zgodnie z wytycznymi, obracając śrubę ramienia. Po zakończeniu regulacji dokręcić nakrętkę kontrującą ramię kowadełka.